WordPress kotisivut yrityksellesi

Responsiiviset, eli mobiiliystävälliset kotisivut yritykselle tai yhdistykselle

Responsiiviset nettisivut yrityksellesi

Valtaosa suomalaisista kuluttajista käyttää Internetiä mobiililaitteella kuten älypuhelimella tai tabletilla. Lisäksi Google on alkanut suosimaan hakutuloksissaan yrityksiä, joiden sivut ovat suunniteltu mobiiliystävällikiksi eli ne ovat responsiiviset kotisivut. Kaikki toteuttamamme nettisivut suunnitellaan automaattisesti responsiivisiksi ja erittäin Google-ystävällisiksi.

WordPress yrityksen kotisivut ja webhotellipalvelu

Helppoa nettisivujen ylläpitoa

WordPress on maailman suosituin nettisivujen julkaisujärjestelmä, johon on todella helppo päivittää kotisivujen muuttuvat tiedot. Sivujen sisällön päivittäminen yhtä helppoa, kuin käyttäisi tekstinkäsittelyohjelmaa.

Lisäksi hoidamme puolestasi sivujen, domainin ja sähköpostien ylläpidon. Nämä kaikki siis sisältyvät edulliseen hintaamme. Toisin sanoen kotisivujen suunnittelupalvelu sisältää myös webhotellin.

Sinun ei tarvitse tietää mitään teknisiä asioita, vaan huolehdimme kaiken puolestasi. Lisäksi saat asiakaspalvelun puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen, joka auttaa sinua mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Hakukoneoptimoinnilla (SEO) parempaa näkyvyyttä

Uusia sivuja ei kannata edes lähteä suunnittelemaan, jos hakukonenäkyvyyttä ei mietitä. Me olemme hakukoneoptimoinnin ammattilaisia ja päätyönä teemme 100 % riskitöntä hakukoneoptimoinia pääosalle asiakkaistamme. Pidämme huolen kotisivujesi teknisestä, sisäisestä ja ulkoisesta hakukoneoptimoinnista.

 

Lisäpalveluna tarjoamme 100 % riskitöntä hakukonenäkyvyyttä, jossa laskutamme vasta asiakasta, kun yrityksen sivut näkyvät Googlen ensimmäisellä hakutulossivulla. Lisätietoa löydät tältä sivulta.

Seuraamme jatkuvasti asiakkaidemme hakukonesijoituksia, koska Google-näkyvyys on kaikistä tärkein tekijä kotisivujen suunnittelussa.

Mobiiliystävällisten nettisivujen suunnittelu

Yrityksen kotisivut ja digitaalinen markkinointi

Oletko suunnittelemassa nettisivujesi uudistamista tai onko sinulla hyvä liikeidea, jonka tueksi tarvitset tyylikkäät kotisivut ja tuloksellista digitaalista markkinointia? Jos sinulle on kaikkein tärkeintä tulokset, joita saat uusien kotisivujen ja markkinoinnin avulla, niin silloin WauDesign voi olla hyvä yhteistyökumppani tulevaan projektiisi.

Tuloksia mitattavan analytiikan avulla

Asennamme myös sivuille Google Analytics -kävijäseurantatyökalun ja opastamme sen käytössä. Lisäksi haluamme, että asiakkaamme ovat tietoisia heidän Google-näkyvyydestään ja tarjoamme asiakkaillemme hakukonenäkyvyyden raportointityökalun 10:lle tärkeimmälle hakusanalle.

Google Analytics auttaa sinua mittaamaan kävijämääriä

Uusien kotisivujen hinta

Usein kotisivuprojektit maksavat satoja tai tuhansia euroja ja siitä huolimatta nettisivujen hakukonenäkyvyys jää monesti liian pienelle huomiolle. Koska teemme korkeatasoista hakukoneoptimointia, niin uskomme että sen sisällyttäminen nettisivujen hintaan on myös sinulle tärkeä asia. Ilman asiakkaita ei ole liiketoimintaa.

Haluamme tarjota sinulle edulliset, laadukkaat ja erinomaisella hakukonenäkyvyydellä olevat kotisivut ja tarjoamme sinulle uudet kotisivut hintaan:

890 €/kk (alv. 0%)

Kotisivujen suunnittelun hinta laskutetaan kahdessa erässä. Puolet projektin hinnasta laskutetaan ennakkoon ja toinen puoli, kun projekti on valmis. Jos haluatmieluummin suunnitella sivusi itse, niin tutustu edulliseen 19 €/kk sivupakettiimme täällä.

Yhteydenottopyyntö

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä? Jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella, niin soitamme sinulle.

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelin (pakollinen)

Kotisivu

Kuinka paljon uudet kotisivut maksavat?

Tämä kysymys on varmasti sinunkin mielessäsi. Haastan sinut ajattelemaan nettisivuprojektin budjettia, niin että jaat sen kahteen osaan:

  • Kotisivujen suunnittelutyö
  • Google-näkyvyyden hankkiminen

Itse suosittelen, että budjetti jaetaan tasan ja puolet siitä käytetään www-sivujen suunnitteluun ja toinen puoli käytetään Google-näkyvyyden hankkimiseen. Miksi suosittelen käyttämään 50 % rahoista johonkin muuhun kuin sivujen koodaamiseen? Minun mielestäni millekään yritykselle ei ole hyötyä uusista kotisivuista, jos yrityksellä ei ole suunnitelmaa, miten sivuille saadaan hankittua vierailijoita.

Googlen-hakusijoitus-nro1

Hakukonenäkyvyydellä on merkitystä

Useimpien toimialojen yrityksiä Googlataan merkittäviä määriä kuukausittain ja pelkästään näkymällä hyvin Googlen luonnollisten hakutulosten joukossa saadaan kasvatettua yrityksen myyntiä poikkeuksetta. Voit lukea tarkemmin hakukoneoptimoinnista tältä sivulta.

Tuntuuko sinusta siltä, että nyt olisi aika tehdä uudistaa yrityksesi kotisivut? Oletko jo miettinyt millaista päivitystä sivut kaipaisivat? Haluatko kuulla mitkä virheet välttämällä saat toteutettua nettisivujen uudistuksen todella tehokkaasti, nopeasti ja edullisesti?

Vältä nämä 5 virhettä kotisivujen suunnittelussa

1. Älä lähde keksimään pyörää uudestaan

Vaikka monet hyvän taiteellisen silmän omaavat graafikot haluaisivat luoda jokaisesta työstä mestariteoksen, niin ei ole järkevää tehdä sitä sinun nettisivuista. Tähän on olemassa kaksi syytä. Ensimmäiseksi netin käyttäjät, eli me olemme tottuneet tietyllä tavalla toimiviin nettisivuihin ja usein tästä hyväksi todetusta mallista poikkeaminen aiheuttaa enemmän harmia kuin hyötyä. Ja toiseksi mestariteosten tekeminen kestää usein moninkertaisen ajan ja et varmaan halua olla rahoittamassa monin kerroin kallimpaa projektia.

2. Mobiiliystävälliset sivut (responsiivisuus)

Responsiiviset eli mobiiliystävälliset kotisivut

Tähän olet varmaan törmännyt aiemmin ja tosiasia on, että kohta nettisivuja luetaan enemmän älypuhelimella kuin tietokoneella. On siis selvää, että yrityksen kotisivut pitää näyttää hyvältä jokaisella nykyajan älylaitteella. Muista siis varmistaa sivujen tekijältä, että uudet sivut ovat ”responsiiviset”.

3. Huomioi sosiaalinen media jo sivujen suunnitteluvaiheessa

Vaikka haluaisit pysyä erossa sosiaalisen median palveluista, kuten Facebookista, Twitteristä tai Instagramista, niin on hyvä tiedostaa, että sinun yritystä etsitään myös näistä palveluista. Vaikka et haluaisi olla aktiivinen SoMessa, niin sinulla pitää olla sosiaalisen median palveluissa yritys tavoitettavissa. Tämä tarkoittaa sitä, että myös kotisivuillesi tulee maininta (pienet kuvakkeet), mistä eri palveluista yrityksesi löytyy. Nämä kaikki pienet muutokset maksavat aina enemmän, kun ne tehdään erikeseen. Eli muista varmistaa, että yrityksesi sosiaalisen median kuvakkeet tulevat näkymään sivuillasi.

Sosiaalisen median palvelut

4. Miten keräät tietoa potentiaalisista asiakkaista?

Tämä virhe on sekä todella yleinen ja se myös käy usein kalliiksi yritykselle. Kun sivuille tulee tuotteestasi tai palvelustasi kiinnostuneita kävijöitä, niin miten keräät heidän yhteystietonsa talteen? Tätä varten on mahdollista toteuttaa houkutteleva ”lahja” kävijälle, jota vastaan hän antaa sähköpostiosoitteensa.

Tietolomake nettisivuille

 

Kaikki vierailijat voidaan kerätä myös eräillä työkaluilla talteen ja voit mainostaa heille yritystäsi esimerkiksi Facebookissa ja muilla eri Internet-sivuilla. Tästä löytyy lisätietoa hakusanoilla uudelleenmarkkinointi ja remarketing. Kysy nettisivujen toteuttajalta, millaisia tiedonkeruutapoja he ovat suunnitelleet liittää sinun kotisivuillesi.

5. Varaa budjettiin tilaa myös Google-näkyvyydelle

Otsikko voi olla hieman sekava, mutta ajatus sen takana on hyvin selkeä ja yksiselitteinen. Paljon sinun kannattaa sijoittaa rahaa kotisivuihin, joita kukaan ei löydä? Olen samaa mieltä, nolla euroa! Tämä on kaikkein kriittisin virhe, jonka voit tehdä kotisivujen hankkimisen yhteydessä. Itse suosittelen, että budjetista varataan noin 50 % Google-näkyvyydelle. Osuus voi kuulostaa isolta, mutta luonnollinen (ei maksettu) Google-näkyvyys on nykyisin ainoa syy, miksi sinulle on hyötyä yrityksen kotisivuista.

Kysy palvelun tarjoajalta, miten hän aikoo vaikuttaa nettisivujesi luonnolliseen Google-näkyvyyteen? Nämä seuraavat kohdat pitäisi tulla keskustelussa esiin:

  • Sivujen sisäinen hakukoneoptimointi (tekninen optimointi, mm. sivuston nopeus ja title-tagi)
  • Sivujen sisältöoptimointi (otsikoiden ja tekstien optimointi)
  • Sivujen ulkoinen optimointi (sosiaalisen median hyödyntäminen ja sivuille linkittävät muut sivut)

Google-optimointi luonnollinen haku

Näsitä tärkein kohta on sivujen ulkoinen optimointi, koska tutkimusten mukaan sillä on havaittu olevan suurin merkitys nettisivujen Google-näkyvyyteen. Hakukonenäkyvyyden parantamiseen liittyy olennaisena osana tiedon analysointi ja jokaisella nettisivuilla pitää olla asennettuna Google Analytics tai muu vastaava analysointiohjelma. Tämä on ehdoton, jos olet hankkimassa asiakkaita nettisivujesi kautta.

WauDesign Tampere

Kustannustehokkaita yritysten kotisivuja ja huipputason Internet-markkinointia
WauDesign Tampere – mainostoimiston logo

WauDesign Tampere toteuttaa sinulle kustannustehokkaasti yrityksen kotisivut ja Internet-markkinoinnin yli 7 vuoden kokemuksella. Meille on kaikkein tärkeintä, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä yhteistyöhön ja he saavat todistetusti parempia tuloksia paremman Internet-näkyvyyden ansiosta. Tämän takia annamme palveluilemme täydellisen rahat takaisin -takuun. Maksat siis palvelustamme, jos olet aidosti tyytyväinen työn jälkeemme.

Nettisivut Tampereelta

Edellisessä näytin sinulle, miten vältät pahimmat sudenkuopat kotisivujen suunnitteluprojektissa. Nämä kaikki kohdat kannattaa varmistaa suunnittelua tarjoavalta yritykseltä, koska muuten on riski että ostat nettisivut liian kalliilla hinnalla tai sivusi ei näy Googlessa, etkä valitettavasti saa sivuille kävijöitä.

WauDesign tarjoaa myös kotisivujen suunnittelupalvelua. Meille kotisivuprojekteissa on tärkeintä, että asiakkaamme saavat nykyaikaiset ja tyylikkäät nettisivut, joille tulee myös paljon kävijöitä. Eli meille on ensiarvoisen tärkeää, että suunnittelemamme sivut näkyvät Googlessa hyvin.

Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää, niin voit jättää yhteystietosi yhteydenottolomakkeella. Olemme sinuun pikaisesti yhteydessä ja voimme selvittää pystymmekö auttamaan sinua tai olemmeko edes oikea yhteistyökumppani projektiisi.

Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä

Nimi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelin (pakollinen)

Kotisivu